loading...
ورزش | Varzesh | جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان |
R!\/\/@ بازدید : 10 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل -  ویکتور والدس دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا در دیدار تیمش مقابل پاری سن ژرمن در مقابل ضربه ماتویدی در دقیقه 94 واکنش عجیبی از خود نشان داد .
همانطور که در عکس مس بینید والدس در حالت دوزانو روی زمین خوابیده که این حرکت توسط مارکا به تمسخر با حرکات خاص کیانو ریوز بازیگر فیلم ماتریکس مقایسه شده است . 

همانطور که در عکس مس بینید والدس در حالت دوزانو روی زمین خوابیده که این حرکت توسط مارکا به تمسخر با حرکات خاص کیانو ریوز بازیگر فیلم ماتریکس مقایسه شده است . 

همانطور که در عکس مس بینید والدس در حالت دوزانو روی زمین خوابیده که این حرکت توسط مارکا به تمسخر با حرکات خاص کیانو ریوز بازیگر فیلم ماتریکس مقایسه شده است . 

R!\/\/@ بازدید : 11 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

کریم بنزما در مقابل گالاتاسرای فیکس شد و گلزنی کرد . او در زمان تعویض شدنش توسط برنابئو به شدت مورد تشویق قرار گرفت

پیش از بازی با گالاتاسرای به نظر می رسید که هیگوائین بازی کند اما در نهایت بنزما فیکس شد که به روند خوبش در چمپیونزلیگ ادامه دهد . او از فرصتش استفاده کرد و روی ارسال اسین ، دروازه موسلرا را گشود .

R!\/\/@ بازدید : 8 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

رئال مادرید توانست که فاتح تریم را با سه گل در برنابئو به زانو در آورد و حضورش در میان چهار تیم برتر اروپا را تقریبا مسجل کند .

سایت گل - گنسالو ایگواین آرژانتینی پاس ژابی آلونسو را درحالت ایستاده با هدفگیری دقیق به گل سوم رئال تبدیل کرد تا چیزی به قضا وقدر سپرده نشود.
شاید مهم ترین دستاورد رئال از بازی امشب همین  بود . اینکه مثلث آتش رئال مادرید ، همان مثلثی که سال گذشته بالای صد گل زده بودند ، هر سه نفر گل زدند . بنزما و هیگوائین با وجود این که مدتها به گل نزن بودن متهم می شدند ، در این بازی مهم خودشان را نشان دادند و کریستیانو هم مثل همیشه پای کار بود .

R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

الاهلی سال گذشته هم با برد ۴-۱ در عربستان سپاهان را حذف کرده بود. اما پیروزی ۴گله در زمین حریف طعم دیگری برای بازیکنان این تیم داشت


R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

بازار خوش و بش و روبوسی بین بازیکنان و مربیان تیم های پیشکسوتان ملوان ومنتخب رشت ، پیش از شروع بازی داغ بود .

سایت گل -  تیم پیشکسوتان ملوان در دیداری دوستانه به یاد زنده یاد سیروس قایقران ، عصر گذشته در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان رشت رفت و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید . مسعود باقری (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه 63 ، غلام محمدوند در دقیقه 56 و بابک پیر ساحلی در دقیقه 78 گل های پیشکسوتان ملوان و علی نوری در دقیقه 35 و حسن پاکدل در دقیقه 83 گل های تیم منتخب پیشکسوتان رشت را به ثمر رساندند . شهرام توانا با کمک های مسلم طاهری ، حجت رزمجوی و سعید تقی زاده کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند . 

R!\/\/@ بازدید : 10 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی منطقی توانست به سه امتیاز شیرین خارج از خانه دست پیدا کند

سایت گل -   تیمهای تراکتورسازی و سپاهان در عربستان واصفهان برابر الشباب و الاهلی در حالی  همسو  و هماهنگ ، قافیه را واگذار کردند که  استقلالی ها با تنهایی خسته و فرسوده بار سفر به شهر خاص ریاض را بسته بودند . 
R!\/\/@ بازدید : 5 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل- قضاوت دیدار داماش- پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کشور به سعید مظفری‌زاده رسید.

به گزارش گل و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسامي داوران قضاوت‌کننده در 6 ديدار از هفته سي و يکم ليگ برتر و يک ديدار از جام حذفي به شرح زير است:

R!\/\/@ بازدید : 8 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل- برای برگزاری بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل داماش، کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ظهر امروز به شکل زميني عازم رشت مي‌شود.

تيم فوتبال پرسپوليس در مرحله نيمه‌ نهايي جام حذفي روز شنبه در ورزشگاه عضدي رشت به مصاف داماش خواهد رفت.ابتدا قرار بود پرسپوليسي‌ها با پرواز ساعت 15 روز جمعه عازم رشت شوند اما پس از جلسه شب گذشته کادر فني پرسپوليس مقرر گرديد تا قرمزپوشان دو روز زودتر عازم گيلان شوند.

از همين رو کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ظهر امروز با يک دستگاه اتوبوس پس از تمرين کم‌ فشاري که انجام خواهند داد عازم رشت مي‌شوند.پرسپوليسي‌ها قرار است يک جلسه تمرين نيز فردا در ورزشگاه عضدي رشت (محل برگزاري بازي) داشته باشند.

R!\/\/@ بازدید : 6 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

تمامي بازيكنان در اين تمرين شانس خود را براي زدن پنالتي امتحان كردند تا اگر در بازي با پرسپوليس بازي به پنالتي رسيد آماده باشند

سایت گل- پس از اين‌كه روز دوشنبه قويدل و طباطبايي در تمرينات داماش حاضر شدند، روز چهارشنبه و پس از چند روز تعطيلي تمرينات داماش حال و هواي ديگري داشت. اين بار تعداد زيادتري از هواداران نسبت به روزهاي ديگر به تمرينات اين تيم آمده بودند. وضعيت حساس مالكيت اين تيم و بازي با پرسپوليس باعث شد تا  تماشاگران هم از شور و حال خاصي برخوردار باشند و هم تعدادشان افزايش يابد.
R!\/\/@ بازدید : 5 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر چهارم شویم برای رفتن به آسیا به قهرمانی سپاهان در جام حذفی نیاز داریم. اما سعی می‌کنیم کار به آن جاها نرسد.

سایت گل- شهاب کرمی یکی از بازیکنان تاثیرگذار فولاد در این فصل است. او که دو هفته قبل با تیم ملی امید و علیرضا منصوریان فاتح مسابقات چهارجانبه قطر شد در هر سه بازی این رقابت‌ها در ترکیب اصلی تیم ملی بود و یک پاس گل زیبا هم داد. کرمی در گفتگو با خبرنگار سایت گل در اهواز، از این رقابت‌ها و از وضعیت فولاد در لیگ برتر گفته است.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
موضوع این سایت فوتبال هست فقط و فقط فوتبال . ما در این سایت به فوتبال می پردازیم مسائل مختلف فوتبال از جمله اخبار و دانلود گل ها و کلیپ ها . این سایت هر روز آپدیت می شود . این سایت همواره نویسنده در انجمن و در سایت می پذیرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 5,424
  • کدهای اختصاصی