loading...
ورزش | Varzesh | جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان |
R!\/\/@ بازدید : 11 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (2)

بایرن 2-0 یوونتوس، بایرن در جنگ نفوذ از کناره ها پیروز شد.

سایت گل -
"هنگامي كه فوتباليست بودم. گاها توپ زير پايم قرار مي گرفت و نمي دانستم چه تصميمي بگيرم و توپ را بايد به چه كسي برسانم و همين باعث مي شد تا توپ به تيم حريف برسد. و نزد هواداران و ‌سرمربي احساس شرمندگي كنم. به همين دليل به خود قول دادم هنگامي كه سرمربي شدم اجازه ندهم بازيكنانم در چنين شرايطي قرار بگيرند. و اگر بازيكني توپ را از دست بدهد مقصر نيست. بلكه مقصر بازيكنان ديگر هستند كه در موقعيت مطلوب قرار ندارند." این گفته، یکی از آموزنده ترین گفته های سال های گذشته آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس است که در دیدار اخیر آنها برابر بایرن رعایت نشد
R!\/\/@ بازدید : 15 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سرمربی اینتر از برد 0-2 تیمش مقابل سمپدوریا راضی و خوشحال است

سایت گل- آندره آ استراماچونی، سرمربی اینتر در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش باید همین ثبات را حفظ کند. آنها چهارشنبه شب دردیدار معوقه خود از رقابت های سری آ، موفق شدند تا با نتیجه 0-2 از سد سمپدوریا عبور کنند.

رودریگو پالاسیو هر دو گل اینتر در این بازی را به ثمر رساند و حالا آنها 7 امتیاز با میلان، رقیبشان در جدول فاصله دارند.

R!\/\/@ بازدید : 15 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

اینتر توانست لاتزیو را پشت سر بگذارد و به رده سوم جدول برسد.

سایت گل – اینتر امیدهای کم‌رنگش برای رسیدن به لیگ قهرمانان را زنده نگاه داشت. آنها در ورزشگاه لوییجی فراریس توانستند سمپدوریا را دو بر صفر ببرند.

رودریگو پالاسیو هر دو گل بازی را زد. او ابتدا در دقیقه 43 سانتر آلوارو پریرا را با سر وارد دروازه سرخیو رومرو کرد و سپس در دقیقه 93 گل دوم را زد. او به پیش تاخت و در شرایطی که سمپدوریا به حمله می‌پرداخت گل دوم را به ثمر رساند.

R!\/\/@ بازدید : 8 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

ژوزه به رختکن آمد و خبر جدائی خود را به تمامی کادر بازیکنان گفت. دیدیه در آن شرایط حال بسیار بدی داشت و به نحوی تحت تاثیر قرار گرفته بود که مثل یک کودک گریه می‌کرد.

سایت گل-اصولا احساسی شدن در دنیای فوتبال تقریبا هیچ‌گونه جایگاه حرفه‌ای ندارد؛ بخصوص اگر در مرحله‌ی یک چهارم نهائی رقابت حساسی و پرهیجانی به نام لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشته باشید و برای پیروزی در یک دوئل حساس رفت و برگشت سخت چشم انتظاری کنید.

R!\/\/@ بازدید : 29 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

این مدافع صربستانی در سال 2006 به منچستریونایتد پیوست و در این مدت، 4 قهرمانی در لیگ برتر، چهار قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ با شیاطین سرخ به دست آورد

سایت گل- نمانیا ویدیچ، کاپیتان منچستریونایتد، اعلام کرد بسیار خوش شانس است که برای چنین باشگاهی بازی می کند.


R!\/\/@ بازدید : 17 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

او همچنین برای 6 ماه دیگر از رانددگی محروم و 1000 پوند نیز جریمه شد.

سایت گل- کارلوس تبس، مهاجم منچسترسیتی، به دلیل رانندگی بدون گواهینامه و در زمان محرومیت، از سوی دادگاه به انجام 250 ساعت خدمات عمومی محکوم شد.

R!\/\/@ بازدید : 19 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

این مربی جوان ایتالیایی امیدوار است که بتواند ساندرلند را در لیگ برتر حفظ کند

سایت گل- پائولو دی کانیو، سرمربی ساندرلند، اعلام کرد که قصد دارد هر طور شده این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و به همین دلیل، از رسانه ها خواست تا او را "آقای بی همتا" خطاب کنند.

R!\/\/@ بازدید : 19 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

شش سال بعد از برکناری مورینیو از چلسی دروگبا اعلام کرده که الان زمان بازگرداندن پدر به خانه است

سایت گل – این طور به نظر می رسد که دیدیه دروگبا ستاره سابق چلسی دقیقا می داند که تیم سابقش به چه چیزی نیاز دارد.

R!\/\/@ بازدید : 10 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

رئیس باشگاه بارسلونا از پاپ آرژانتینی دعوت کرده تا یکی از بازیهای بارسلونا را از جایگاه ویژه نوکمپ تماشا کند

سایت گل- ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا با ارسال نامه ای برای پاپ فرانسیسکو، پاپ آرژانتینی از او دعوت کرده تا برای تماشای یکی از بازی های بارسلونا به ورزشگاه نوکمپ بیاید.

R!\/\/@ بازدید : 10 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل -  ویکتور والدس دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا در دیدار تیمش مقابل پاری سن ژرمن در مقابل ضربه ماتویدی در دقیقه 94 واکنش عجیبی از خود نشان داد .
همانطور که در عکس مس بینید والدس در حالت دوزانو روی زمین خوابیده که این حرکت توسط مارکا به تمسخر با حرکات خاص کیانو ریوز بازیگر فیلم ماتریکس مقایسه شده است . 

همانطور که در عکس مس بینید والدس در حالت دوزانو روی زمین خوابیده که این حرکت توسط مارکا به تمسخر با حرکات خاص کیانو ریوز بازیگر فیلم ماتریکس مقایسه شده است . 

همانطور که در عکس مس بینید والدس در حالت دوزانو روی زمین خوابیده که این حرکت توسط مارکا به تمسخر با حرکات خاص کیانو ریوز بازیگر فیلم ماتریکس مقایسه شده است . 

R!\/\/@ بازدید : 11 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

کریم بنزما در مقابل گالاتاسرای فیکس شد و گلزنی کرد . او در زمان تعویض شدنش توسط برنابئو به شدت مورد تشویق قرار گرفت

پیش از بازی با گالاتاسرای به نظر می رسید که هیگوائین بازی کند اما در نهایت بنزما فیکس شد که به روند خوبش در چمپیونزلیگ ادامه دهد . او از فرصتش استفاده کرد و روی ارسال اسین ، دروازه موسلرا را گشود .

R!\/\/@ بازدید : 8 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

رئال مادرید توانست که فاتح تریم را با سه گل در برنابئو به زانو در آورد و حضورش در میان چهار تیم برتر اروپا را تقریبا مسجل کند .

سایت گل - گنسالو ایگواین آرژانتینی پاس ژابی آلونسو را درحالت ایستاده با هدفگیری دقیق به گل سوم رئال تبدیل کرد تا چیزی به قضا وقدر سپرده نشود.
شاید مهم ترین دستاورد رئال از بازی امشب همین  بود . اینکه مثلث آتش رئال مادرید ، همان مثلثی که سال گذشته بالای صد گل زده بودند ، هر سه نفر گل زدند . بنزما و هیگوائین با وجود این که مدتها به گل نزن بودن متهم می شدند ، در این بازی مهم خودشان را نشان دادند و کریستیانو هم مثل همیشه پای کار بود .

R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

الاهلی سال گذشته هم با برد ۴-۱ در عربستان سپاهان را حذف کرده بود. اما پیروزی ۴گله در زمین حریف طعم دیگری برای بازیکنان این تیم داشت


R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

بازار خوش و بش و روبوسی بین بازیکنان و مربیان تیم های پیشکسوتان ملوان ومنتخب رشت ، پیش از شروع بازی داغ بود .

سایت گل -  تیم پیشکسوتان ملوان در دیداری دوستانه به یاد زنده یاد سیروس قایقران ، عصر گذشته در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان رشت رفت و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید . مسعود باقری (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه 63 ، غلام محمدوند در دقیقه 56 و بابک پیر ساحلی در دقیقه 78 گل های پیشکسوتان ملوان و علی نوری در دقیقه 35 و حسن پاکدل در دقیقه 83 گل های تیم منتخب پیشکسوتان رشت را به ثمر رساندند . شهرام توانا با کمک های مسلم طاهری ، حجت رزمجوی و سعید تقی زاده کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند . 

R!\/\/@ بازدید : 10 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی منطقی توانست به سه امتیاز شیرین خارج از خانه دست پیدا کند

سایت گل -   تیمهای تراکتورسازی و سپاهان در عربستان واصفهان برابر الشباب و الاهلی در حالی  همسو  و هماهنگ ، قافیه را واگذار کردند که  استقلالی ها با تنهایی خسته و فرسوده بار سفر به شهر خاص ریاض را بسته بودند . 
R!\/\/@ بازدید : 5 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل- قضاوت دیدار داماش- پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کشور به سعید مظفری‌زاده رسید.

به گزارش گل و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسامي داوران قضاوت‌کننده در 6 ديدار از هفته سي و يکم ليگ برتر و يک ديدار از جام حذفي به شرح زير است:

R!\/\/@ بازدید : 9 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل- برای برگزاری بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل داماش، کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ظهر امروز به شکل زميني عازم رشت مي‌شود.

تيم فوتبال پرسپوليس در مرحله نيمه‌ نهايي جام حذفي روز شنبه در ورزشگاه عضدي رشت به مصاف داماش خواهد رفت.ابتدا قرار بود پرسپوليسي‌ها با پرواز ساعت 15 روز جمعه عازم رشت شوند اما پس از جلسه شب گذشته کادر فني پرسپوليس مقرر گرديد تا قرمزپوشان دو روز زودتر عازم گيلان شوند.

از همين رو کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ظهر امروز با يک دستگاه اتوبوس پس از تمرين کم‌ فشاري که انجام خواهند داد عازم رشت مي‌شوند.پرسپوليسي‌ها قرار است يک جلسه تمرين نيز فردا در ورزشگاه عضدي رشت (محل برگزاري بازي) داشته باشند.

R!\/\/@ بازدید : 6 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

تمامي بازيكنان در اين تمرين شانس خود را براي زدن پنالتي امتحان كردند تا اگر در بازي با پرسپوليس بازي به پنالتي رسيد آماده باشند

سایت گل- پس از اين‌كه روز دوشنبه قويدل و طباطبايي در تمرينات داماش حاضر شدند، روز چهارشنبه و پس از چند روز تعطيلي تمرينات داماش حال و هواي ديگري داشت. اين بار تعداد زيادتري از هواداران نسبت به روزهاي ديگر به تمرينات اين تيم آمده بودند. وضعيت حساس مالكيت اين تيم و بازي با پرسپوليس باعث شد تا  تماشاگران هم از شور و حال خاصي برخوردار باشند و هم تعدادشان افزايش يابد.
R!\/\/@ بازدید : 5 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر چهارم شویم برای رفتن به آسیا به قهرمانی سپاهان در جام حذفی نیاز داریم. اما سعی می‌کنیم کار به آن جاها نرسد.

سایت گل- شهاب کرمی یکی از بازیکنان تاثیرگذار فولاد در این فصل است. او که دو هفته قبل با تیم ملی امید و علیرضا منصوریان فاتح مسابقات چهارجانبه قطر شد در هر سه بازی این رقابت‌ها در ترکیب اصلی تیم ملی بود و یک پاس گل زیبا هم داد. کرمی در گفتگو با خبرنگار سایت گل در اهواز، از این رقابت‌ها و از وضعیت فولاد در لیگ برتر گفته است.

R!\/\/@ بازدید : 8 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل - یک شب مانده به دیدار الشباب و تراکتور خبری از ریاض به تبریز رسید که نگران کننده بود و شبیه به   اتفاقی که قبل از بازی استقلال در هتل المپیک رخ داد .  این خبر، مربوط به  درگیری قاسم دهنوی هافبک ملی پوش تراکتور وحسن  آذرنیا سرپرست تیم بود.

R!\/\/@ بازدید : 6 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی بعداز برد بزرگ تیمش در رقابت مهم با الهلال ، بی غرور این برد را ناشی از لطف خدا دانست.

سایت گل -   

 به گزارش گل سرمربی استقلال در دومین حضورش در نشست مطبوعاتی ، بعد از کنفرانس جنجالی روز گذشته ، حرفهایش را اینظور آغاز کرد که  : لطف خدا و اهل بیت شامل حال استقلال شد که ما توانستیم برنده بازی از زمین خارج شویم.


R!\/\/@ بازدید : 9 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی استقلال برای ما مهم بود و این بازی هم مهم و هم سخت بود؛ به هر حال همه انرژی ما در بازی استقلال گرفته شد چون ما در آن مسابقه ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم.

سایت گل-جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیائی سپاهان، روز گذشته اولین گل بازی کابوس‌وار سپاهان را به ثمر رساند تا طلائی‌پوشان ابتدا به بازی و پیروزی امیدوار شوند، اما در ادامه با دریافت چهار گل به یک شکستسخت برسند.

R!\/\/@ بازدید : 14 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه بیرامار پرتغال پیراهن شماره 10 این تیم که نام محمد رویانیان روی آن حک شده بود به نماینده باشگاه پرسپولیس اهدا کردند.

سایت گل-نماینده باشگاه پرسپولیس با مدیران و سرمربی تیم فوتبال بیرامار پرتغال به منظور همکاری‌های دو جانبه مذاکره کرد.


R!\/\/@ بازدید : 17 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌اش گفته بود بازیکن شماره 24 الهلال که در خط میانی این تیم بازی می‌کند بهترین و خطرناک‌ترین بازیکن الهلال است

سایت گل – زلاتکو دالیچ سرمربی تیم الهلال که تیمش امشب در ریاض از استقلال میزبانی خواهد کرد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حرف‌های عجیبی زد که البته خیلی زود معلوم شد این حرف‌ها شوخی است و نباید جدی‌اش گرفت.

R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

فشنگچی در بازی با پیکان نمایش متوسط به پایینی داشت و از آنجایی که به هیچ وجه تحت فشار قرار نگرفت هرگز در بخش دفاعی تست نشد

سایت گل  مصدومیت مهرداد پولادی که در دیدار تیم ملی مقابل کویت نصیب این بازیکن شد آخرین دستاورد تیم ملی برای پرسپولیس بود تا در آستانه دیدار حساس مقابل داماش ،گل محمدی مدافع چپ مطمئن و کارامدش را در اختیار نداشته باشد.

R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

روزنامه الاقتصادیه چاپ ریاض مدعی شده تاخیر استقلالی ها به زمان پروازشان از تهران مربوط می شود و ربطی به عربستانی ها ندارد.

سایت گل – بعد از دیر رسیدن کاروان استقلال به ریاض برای بازی فوق العاده حساس مقابل الهلال باز هم بحث حضور پر سر و صدای تیم های ایرانی در عربستان و مشکلاتی که طی یکی دو سال اخیر به اوج خود رسیده باز شد اما یکی از روزنامه های عربستانی مساله دیگری را مطرح کرده است.

R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

در این میان نکته جالب اینجاست که انصاری فرد و قاضی در تمام دقایقی که در بازی های رسمی این فصل کنار هم بازی کرده اند حتی یک همکاری منجر به گل نداشته اند

سایت گل – مصدومیت غلامرضا رضایی و تنبیه انضباطی هادی نوروزی باعث شد بعد از مدت ها زوج محمد قاضی – کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی پرسپولیس و در دیدار نه چندان دشوار با تیم ته جدولی پیکان به میدان بروند.
R!\/\/@ بازدید : 160 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سپاهان خواسته یا ناخواسته به اما و اگرهای صعود رسیده است و حتی اگر 9 امتیاز سه دیدار باقی مانده را هم بگیرد، بازهم وارد اما و اگرها خواهد شد،!

سایت گل-سپاهان اصفهان شب گذشته در دیدار با الاهلی عربستان، سرسخت‌ترین رقیب خود در گروه (C) رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه فولادشهر شکست سختی را متحمل شد تا در برابر دیدگان هواداران خود به شدت تحقیر شود و مسیر صعود خود به مرحله‌ی حذفی را بیش از پیش صعب العبور ببیند.

R!\/\/@ بازدید : 7 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت گل-شب گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برابر تیم الشباب این کشور شکست خفیف 1-0 را پذیرفت و دست خالی عربستان را ترک کرد تا با 4 امتیاز و با اختلاف 3 امتیاز نسبت به الشباب صدرنشین و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم الجیش در رده‌ی دوم قرار گیرد. شاگردان اولیویرا که موقعیت آن را داشتند که حتی پیروز میدان نیز لقب گیرند، اما بارها و بارها نیز نصیر الشماری خط دفاع این تیم را آزار داد و با فرارهای عمقی خود موقعیت‌های بسیاری را از دست داد که اگر کمی خوش‌شانس بود و البته با دقت، می‌توانست نتیجه‌ی دیدار را چندین برابر کند.

R!\/\/@ بازدید : 14 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

تراکتورسازی برای صعود چشم انتظار رویاروئی با مدعیان این گروه در یادگار امام تبریز بنشیند تا به پشتوانه‌ی هواداران خود صعودش را تضمین کند.

سایت گل-شب گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض با یک گل مغلوب تیم فوتبال الشباب عربستان شد تا دور رفت رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا با چهار امتیاز برای سرخ‌پوشان تبریزی به پایان برسد و اوضاع این تیم برای صعود با چالشی جدی روبرو شود و این تیم برای صعود چشم انتظار رویاروئی با مدعیان این گروه در یادگار امام تبریز بنشیند تا به پشتوانه‌ی هواداران خود صعودش را تضمین کند.


R!\/\/@ بازدید : 12 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

این درحالی است که در شبی که طلائی‌پوشان برای شکست خود بهانه‌ی لازم را داشتند، هر 4 گل خود را تقریبا از روی یک ضعف قدیمی پذیرفتند، یعنی مشکل در عمق دفاع.

سایت گل-شب گذشته سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر شکست سنگین خانگی تحقیرآمیزی را برابر الاهلی عربستان کسب کرد و دومین شکست خود در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها را متحمل شد. اصفهانی‌ها که عامل شکست خود را خستگی ناشی از دیدار 120 دقیقه‌ای خود در نیمه‌نهائی جام حذفی برابر استقلال می‌دانند و برنامه‌ریزی غلط سازمان لیگ را مقصر اصلی شکست خود عنوان کردند. این درحالی است که در شبی که طلائی‌پوشان برای شکست خود بهانه‌ی لازم را داشتند، هر 4 گل خود را تقریبا از روی یک ضعف قدیمی پذیرفتند، یعنی مشکل در عمق دفاع. بنابراین این بدان معنی است که کادرفنی الاهلی بخوبی شاگردان کرانچار را آنالیز کرده بودند و برای این تیم برنامه داشتند تا از روی ضعف این تیم که در طول فصل بارها و بارها از آن لطمه خورد به گل برسند. البته الکس، سرمربی الاهلی نیز هیچ‌گاه تصور زدن 4 گل را نیز نمی‌کرد !


R!\/\/@ بازدید : 8 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

سپاهانی ها کمی هم خوش شانس بودند که الاهلی بعد از گل چهارم از سر شکم سیری بازی کرد وگرنه فاجعه بزرگتر از این هم می شد.

سایت گل - سپاهان از زمانی که وارد رقابتهای باشگاهی قاره ای شده بود ، هرگز در اصفهان به تیم های عربستانی نباخته بود. 9 بازی زردهای حاشیه زاینده رود برابر نمایندگان باشگاهی عربستانی در ورزشگاههای نقش جهان و فولادشهر حاصلش 7 برد و 2 تساوی بود ولی ناگهان الاهلی سر سپاهان آوار شد. بعد از شروع خوب شاگردان کرانچار و گل زودهنگان سوکای ، انتظار می رفت که سپاهان مقتدرانه به سوی یک برد دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حرکت کند ولی از دقیقه 10 به بعد قصه سپاهانی ها پرغصه شد و پشت سر هم گل خوردند تا بازی 4 - 1 به سود میهمان عربستانی شود. تازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر خوش شانس هم بود که الاهلی بعد از گل چهارم از سر شکم سیری بازی کرد وگرنه رسیدن به گلهای بیشتر و بزرگتر شدن فاجعه با دفاع آشفته سپاهان اصلا کار سختی نبود . به هرحال نصف جهانی ها 4 - 2 باختند تا اولین شکست خانگی تاریخ خود را برابر تیم های عربستانی با نتیجه ای سنگین تحمل کنند . در واقع سپاهان نباخت و نباخت و ناگهان ترکید تا نحسی سیزده بدجوری یقه آنها را بگیرد!

R!\/\/@ بازدید : 12 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی پرسپولیس و داماش همان قراردعوای سرکوچه است . امروز طرفداران عابدینی در رشت اولین گام را برداشتند!

سایت گل - کانون هواداران داماش که در این تیم از برش خاصی برخوردار است با انتشار بیانیه ای ، ضمن دعوت ازمردم برای حضور در بازی داماش - پرسپولیس ، مالک باشگاه و اطرافیان او را با القابی مثل شب پره و خیانت پیشه و گرگ مورد خطاب قرار داد!

R!\/\/@ بازدید : 13 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

با شکست سنگین خانگی سپاهان مقابل الاهلی سکوهای اصفهانی علیه رئیس سازمان لیگ موضع سفت و سختی گرفتند


سایت گل –مهدی تاج در سپاهان یک اسم بزرگ است. رئیس هئیت مدیره سابق این باشگاه که نقش زیادی در شکل گیری سپاهان نوین داشته است. او به همراه محمود اسلامیان رئیس سابق مجتمع فولاد مبارکه ، سپاهان جدید را در دومین دوره لیگ حرفه ای سازماندهی کرد . با این حال ، او دیروز در ورزشگاه به شدت مورد حمله لیدرها و سپس هوادارن سپاهان قرار گرفت که به دنبال توجیهی برای شکست سنگین تیم شان بودند . 

درباره ما
موضوع این سایت فوتبال هست فقط و فقط فوتبال . ما در این سایت به فوتبال می پردازیم مسائل مختلف فوتبال از جمله اخبار و دانلود گل ها و کلیپ ها . این سایت هر روز آپدیت می شود . این سایت همواره نویسنده در انجمن و در سایت می پذیرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 5,449
  • کدهای اختصاصی